Tuesday, 26 Ιανουάριος 2021
Booking.com
  • -

«Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η καμπάνια της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων τον μήνα Δεκέμβριο του 2020» επισημαίνει η ΠΙΝ.

«Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, 2.500.000 Έλληνες κι Ελληνίδες έλαβαν 4 εκατομμύρια εμφανίσεις καμπάνιας με εμβληματικές τοποθεσίες, μνημεία, παραλίες και σκηνές υπαίθρου από κάθε νησί», αναφέρει.

«Τον Δεκέμβριο ο κόσμος ονειρεύεται, αναζητεί εμπειρίες, έστω και αν δεν μπορεί να τις αποκτήσει, όπως τον φετινό Δεκέμβριο μάς επέβαλε ο κορονοϊός. Εμείς τους δώσαμε την ευκαιρία να ονειρευτούν τα Ιόνια Νησιά διότι το ταξίδι αρχίζει με το όνειρο», δηλώνει η Περιφερειάρχης, Ρόδη Κράτσα-Τσαγκαροπούλου και συμπληρώνει:

«Τη μεγαλύτερη απήχηση είχε η καμπάνια μας στις ηλικίες 25-34 ετών, πολύ ενθαρρυντικό για την ζωντάνια της ταυτότητας και της ελκυστικότητας των νησιών μας.»

Πηγή:ert.gr

Booking.com

NOTE! This site uses cookies and similar technologies.

If you not change browser settings, you agree to it. Learn more

I understand

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας. Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.